یادگیری زبان برنامه نویسی آسان نیست. متوجه شده ام با طولانی تر شدن فیلم های آموزشی یادگیری برایم خسته کننده میشود.

تصمیم گرفتم هر روز به روش اثر مرکب و عادت‌های اتمی خیلی کم ولی شیرین یادگیری پایتون را شروع کنم. خیلی زودخواهم دید چندسال گذشت و من در زمینه برنامه نویسی پایتون حرفی برای گفتن دارم.

برای اینکه یادگیری پایتون برام جذابتر شود از روش ایجاد پرسش و سپس پاسخ به پرسش استفاده میکنم.

 خب پرسش این است که چگونه کاربر دو عدد وارد کند و مجموع آن ها را در قالب جمله ی ( مجموع عدد فلان و عدد فلان میشود فلان ) نشان دهد.

 

و من هم جوابش را نمیدانم.

سایت منبع که در آخر ذکر شده مثال های زیادی دارد که احتمالا باز هم از این سایت استفاده خواهم کرد. 

پایتون.جمع.وارد کردن دو عدد.کد فورمت

 

با این روش درگیر مسئله می‌شوم و بهتر به خاطر میسپارم.

منبع: https://www.geeksforgeeks.org/python-program-to-add-two-numbers/